Chokladkaka à la Sara

BildBildBild

 

Kan nu stolt säga att jag har skrivit mitt absolut egna chokladkaka recept!!! Jeee 🙂 Höll på att experimentera lite i köket igår och resultatet blev denna utsökta kaka. >>Den är perfekt<< Jag kan säga att jag är väldigt kräsen när det kommer till chokladkakor, men den här har allt. Enligt mig skall en chokladkaka smaka mycket choklad, inte vara torr utan smälta i munnen och vara sådär lagom geggig/krämig. Den här kakan har, på grund av att jag var extra choklad sugen, även glasyr. Glasyren blev perfekt kombination av fazers blå smak och kola. Så nu kära läsare är det bara att testa den hemma. Kakan skall vara inne i 35 min på 175 grader. Ni kommer inte att ångra er…

 

Leave a Reply

