Nu kan julen börja för mig

Bild

Godmorgon på er alla! Nu känner jag verkligen att julhelgen kan börja. Fick vakna lite senare idag när vår lillan var så snäll att hon sov lite extra länge vilket jag inte klagar på. Känner mig lite mer utvilad och redo att tackla de sista julinköpen. Vaknade även upp till ett färdig pyntat hem imorse eftersom jag äntligen fick klart allt igår kväll. Så nu kan julen verkligen börja. Måste säga att det känns lite konstigt att börja känna julfriden redan nu, vilket annars brukar börja den 24 för mig och sluta den 25 eftersom rean alltid börjar den 27 och butiken måste ställas i ordning. Så detta är den första julen på väldigt länge som jag inte behöver tänka på någonting annat än att umgås och att äta gott. För er som ännu har några dagar kvar i jobbet kämpa på! Den som väntar på något gott väntar aldrig förgäves. ❤

Leave a Reply

