Gårdagens loppisfynd

Igår hade vi en efterlängtad systerkväll med min lillasyster. Vi funderade en stund på vad vi skulle göra och tillslut fick hon mig övertygad att vi skulle ta en sväng på stadens loppis. Jag måste erkänna att jag var lite skeptisk i början.  Jag gillar nämligen när allt är i ordning och har aldrig riktigt hittat någonting jag gillar eftersom allt bara ser ut som en ända stor röra för mig. Det som har stört mig mest med loppisar är att jag har många bekanta som alltid lyckas hittar en massa bra saker i alla värdens bra kvalitetsmärken, men jag har aldrig haft den lyckan…

Så det var med ganska bestämda steg som jag gick in i det första loppiset och efter mycket tålamod och oreda hittade jag till min förvåning dessa snyggisar från Zara! Alltså tjejen som sålde dem hade nog bara använt dem ett par gånger max. De var i perfekt skick och inte en ända skråma hade de. Det som jag tycker är så snyggt, vilket inte syns på bilden, är att framsidan är i lack och baksidan är i sammet. En annan rolig detalj är även att dragkedjan på yttersidan av skon bara är uppdragen till hälften. Summeringen av det hela, jag är super nöjd! Går det så här bra att gå på loppis kan man ju tänka sig gå flera gånger. 🙂 Bild

One thought on “Gårdagens loppisfynd

Leave a Reply

