Höstskor i svart

Bild

Många av er har säkert redan börjat tänka på vilka slags skor ni skall ha till hösten. Jag är åtminstone något av en skofreak och jag kan inte få nog av skor. Börjar ha så pass mycket skor att min man påstår att den dagen vi köper hus skall han bygga mig en hel vägg i min walk in closet bara för mina skor. Så ni förstår att jag helst skulle kunna köpa hus i morgon! 😀 Nå ja, tillbaka till saken. Här är åtminstone skor i svart i olika varianter från Bianco som är en av mina favorit skobutiker. För er som inte visste är det nu även möjligt att beställa online. Hoppas ni hittar några ni gillar!

Leave a Reply

