Tårttestning

BildVår lillan skall snart ha sin barnvälsignelse så jag håller som bäst på att testa nya tårtrecept för att hitta den perfekta tårtan. Ingen lätt uppgift och det största problemet är vad jag skall göra med all extra tårta efter att jag smakat på hur resultatet blev. Jag är inte en så stor godisgris så det känns som om jag delar ut tårtor till höger och vänster. Så man kan väll säga att det lönar sig att känna mig just nu! 🙂Bild Här är den senaste varianten. Tyckte den var kul eftersom den är röd. Den heter Red velvet och passar den som gillar den lite saftigare tårtan. Kanske inte den jag sökte men jag fick i allafall testa på att göra en våningstårta, eller vad det nu heter. Konstaterade i alla fall att jag bör öva mig en aning mera!

Leave a Reply

