Baby minnen

Jag vet inte hur det är med er men när jag var liten fyllde min mamma i en babybok till mig som jag alltid sen kollade i när jag blev äldre. Där kunde man läsa hur man hade varit när man var liten och det var sparade alla möjliga minnen i den t.ex en hårtofs från första hårklippningen.

Så jag har enda sedan vår lillan kom sökt efter den perfekta boken och nu har jag hittat den. Den heter bästa boken om mig och är skriven av Terese Öman. Den är jättekul och har så roliga bilder. Så nu är det bara att börja skriva och fylla i! Här kommer lite olika sidor ur den.ImageImageImage DSC07458Image

Leave a Reply

